::فتــــ ـح الفتوــــ ـح::

وبلاگ رسمی واحد شهدای مدرسه علمیه علوی/قم المقدسه

::فتــــ ـح الفتوــــ ـح::

وبلاگ رسمی واحد شهدای مدرسه علمیه علوی/قم المقدسه

::فتــــ ـح الفتوــــ ـح::

شهدا را یاد کنیم با ذکر صلوات...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و فرجنا بهم.

***
امام خمینی(رحمة الله علیه):«آنچه برای اینجانب غرورانگیز و افتخارآفرین است، روحیه بزرگ و قلوب سرشار از ایمان و اخلاص و روح شهادت‌طلبی این عزیزان که سربازان حقیقی ولی‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه هستند، می‌باشد و این است "فتح ‌الفتوح"»

***
برای دریافت فایل اصلی تصاویر، بر روی آن‌ها کلیک نمائید.
***
دوستانی قصد دارند در زمینه ی نویسندگی جزو خدّام این وبلاگ شوند، لطفا "نام ونام خانوادگی" و "نام کاربری" خود را بصورت "نظر خصوصی" برای حقیر بفرستند.
منتظر کمک شما در طراحی آثار جدید و یا انتشار مطالب تازه هستیم.
حاجیانی(خادم الشهدا) 02517222228
با تشکر

پیام های کوتاه
نویسندگان

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

     هیچ ابرقدرتی صلاح ایران را نمی خواهد      

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی با بیان اینکه غربی‌ها از قدرت نرم جمهوری اسلامی می‌ترسند گفت: ما به غرب لشکرکشی نکردیم، ولی گسترش اسلام در غرب نشان می‌دهد که آنها از ما می‌ترسند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی میرباقری سه شنبه شب در یادواره شهدای روحانی در مدرسه علمیه علوی قم، با اشاره به هدف‌هایی که شهدای ما برای دستیابی به آن شهید شدند گفت: اصلی‌ترین صحنه مبارزات تاریخی مبارزه بین ایمان و کفر است و انقلاب اسلامی یکی از حلقه‌های عظیم مبارزات بین ایمان و کفر است.

وی بیان کرد: یک تحلیل از انقلاب اسلامی این بود که ماهیت این انقلاب ضد استبدادی است و با نابود کردن استبداد به هدف خود رسیده است و دیگری آرمانی ندارد.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی ادامه داد: البته این نگاه غلط نیست و در نتیجه آن یک نظام استبدادی از بین رفته است و در نگاه ملی درست است.

وی تصریح کرد: دومین تحلیل از انقلاب اسلامی این بود که این انقلاب یک نگاه ضد استعماری و جهانی داشت و می‌خواست یک ملت را از سلطه یک نظام استکباری نجات دهد و این اتفاق نیز روی داد.

حجت الاسلام و المسلمین میرباقری ادامه داد: قطع کردن نفوذ قدرت‌های جهانی سخت‌تر از نابود کردن یک نظام سیاسی است و این هدف بسیار سخت است و این انقلاب توانست به این هدف برسد.

وی با بیان اینکه ظرفیت انقلاب اسلامی حتی فراتر از این تحلیل است گفت: این انقلاب همان‌طور که امام (ره) فرمودند یک حرکت نورانی برای رهایی از اندیشه مادی و رسیدن به یک نظام معنوی و تمام عیار ایمانی در جهان است که به عصر ظهور منتج می‌شود.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی ابراز داشت: ارزش انقلاب اسلامی بسیار بیشتر از نابود کردن یک رژیم و یا نابود کردن استکبار است و به همین دلیل است که این همه شهید و جانباز تقدیم کرده است.

وی تصریح کرد: ما با این انقلاب یک جنگ ایدئولوژیک عظیم علیه فرهنگی جهانی به راه انداخته‌ایم که در قرن اخیر دو جنگ عظیم جهانی راه انداخته است.

حجت الاسلام و المسلمین میرباقری افزود: این انقلاب در ابتدا تفکر شاهنشاهی که یک تفکر 2500 ساله بود را از بین برد و سپس کشور را از یک سلطه جهانی نجات داد و در مرحله سوم با ایدئولوژی‌های مارکسیستی و لیبرالیستی به مقابله پرداخت که نشان می‌دهد که انقلاب در آرمان‌هایش موفق بوده است.

وی بیان کرد: امام پرچم عدالت خواهی را در کانون انبیا برافراشت و موجب شد که کمونیست برچیده شود و اگر انقلاب امام نبود کار مارکسیست تمام نمی‌شد که نشان می‌دهد امام(ره) در دستیابی به این آرمان موفق بوده است.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی با بیان اینکه امام(ره) در زمینه مبارزه با سرمایه‌داری نیز موفق بودند گفت: غربی‌ها در جنگ علیه ایران تمام اصول دموکراسی را زیر پا گذاشتند که نشان از ناکام بودن آنها در برابر فرهنگ انقلاب ایران دارد.

وی با بیان اینکه غربی‌ها از قدرت نرم جمهوری اسلامی می‌ترسند گفت: ما به غرب لشکرکشی نکردیم ولی گسترش اسلام در غرب نشان می‌دهد که آنها از ما می‌ترسند.

حجت الاسلام و المسلمین میرباقری با اشاره به اینکه هیچ کشور ابرقدرتی صلاح ایران را نمی‌خواهد مطرح کرد: زمانی که می‌خواهند علیه اسلام قطعنامه بنویسند تمام 5+1 با هم علیه اسلام می‌ایستند و ما نباید فریب بخوریم که چین و روسیه صلاح ما را می‌خواهد البته باید از چالش‌های بین آنها استفاده کنیم ولی فریب آنها را نخوریم.

وی با بیان اینکه اکنون غرب دارد دستپاچه عمل می‌کند گفت: آنها راهی برای مقابله با قدرت ایران ندارد  و تجهیز داعش و حمله به یمن تنها راه آنها است.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی گفت: مسیری که ایران حرکت می‌کند یک بیداری معنوی و حیات مجدد از نوع مسلمانان راستین با قرائت اهل بیت(ع) به وجود می‌آورد که غربی‌ها از این اسلام در هراس هستند.

وی با بیان اینکه باید از موضع قدرت با غربی‌ها وارد مذاکره شد ادامه داد: اگر ما در برابر 5+1 ایستادگی کنیم و از موضع قدرت رفتار کنیم تمام تبلیغاتی که علیه ایران دارند به سود ایران خواهد شد همانطور که در زمان اشغال لانه جاسوسی، امام در برابر آمریکا ایستادگی کردند و نشان دادند که آمریکا نمی تواند هیچ غلطی کند.

حجت الاسلام و المسلمین میرباقری گفت: اینکه 5 کشور بزرگ جهانی که در جنگ‌های جهانی موفق بودند کنار ما می‌نشینند و با ما مذاکره می‌کنند نشان از این است که ما نیز یک ابرقدرت در جهان هستیم و موجب می‌شود ملت‌هایی که به دنبال معنویات هستند امیدوارتر می‌شوند.

وی گفت: این قدرتی که امروز در ایران وجود دارد به برکت خون شهدا و ثمرات مجاهدت‌های جانبازان خانواده شهدا است.


تصاویر + صوت سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرباقری در ادامه مطلب

  • خادم الشهدا